سیم های تفلون با روکش ابریشم

کابل های محافظت شده ی عایق کاری فلور پلیمر با بافت سیم های فولادی

سیم های تفلون با روکش ابریشم

کابرد:

کابل های zero_flame(ضد شعله).کابلهای یک هسته ای و چند هسته ای ،کاربردهای چند گانه ای را براساس طبقه بندی c گرمای نسبت به گستره ی دمایی وسیع پیشنهاد می کند. این کابل ها برای فعالیت های شیشه و فولادی، صنعت شیمیایی نیروگاه ها، موتورها و کوه های ساختمان ها و دستگاه های تولید نور مصنوعی استفاده می شود.

ویژگی های خاص:

این محصولات بر اساس  تاییدیه iec 603321 خالی از هالوژن و ضد حریق می­باشند. مقاومت رسانای zero_flame sc/mc 350 تا حد ممکن نسبت به سیم ­های روکش دار شده ی نیکل پایین می­باشد.

یادداشت:

دمای موقت خاص در حدود 350 درجه سانتی گراد تنها با موارد کاربرد ی ثابت  در ارتباط می­باشد. برای دمای بالا  تر از 350 مدل zero_flame sc1565 را  پیشنهاد میکنیم که برای حداکثر دمای مثبت 1565 درجه ی سانتی گراد در کوتاه مدت استفاده می­شود. این محصول با راهنمای eec 73/23 تطابق دارد.

ترکیب کابل­ها:

zero_flame sc 350 : ترکیب سیم­ های مسی با روکش نیکل دارای قابلیت ضد احتراق می­باشد که از پوشش فویل، عایق بندی هسته توسط الیاف شیشه، بافت­های الیاف شیشه­ی بارورتر، هسته­ی سفید و ضد حریق بر خوردار می­باشند

zero-flme mc 350:

ترکیب سیم ­های مسی با روکش نیکل دارای قابلیت ضد احتراق می­باشد که از پوشش فویل عایق بندی هسته توسط الیاف شیشه، بافت­های الیاف شیشه بارور شده می باشد. کد رنگ­ها بر اساس vde 0293308 است. هسته­ ی پیچیده شده در کابل ها، پوشش خارجی بافت الیاف شیشه بارور شده با رنگ سفید و ضد حریق.

اطلاعات فنی :

  • حداقل شعاع خمشی برای موارد ثابتzero_flame sc 350= قطر کابل×5 .
  • موارد ثابت zero flame mc 350=6×قطر کابل. موارد انعطاف پذیر=60 درج0 سانتیگراد.
  • سیم­های راسانا= سیم­های ظریف بر اساس طبقه بندی5  vde 0295   و طبقه بندی 5 iec 60229
  • ولتاژ اسمی 230/400 ولت .
  • ولتاژ آزمایش شده=1500ولت.

با رسانای محافظ = g                         بدون رسانای محافظ = x

برای استاندار سازی طول نمی­توان سیم را برید. لطفاً مقدار طول مورد نظر و نیازتان را سفارش دهید. سیم پیچ= coil. استوانه­ای= drum



wordpress theme powered by jazzsurf.com